Alla inlägg den 10 april 2014

Av Fred - 10 april 2014 23:46

Jag har klickat in Fred nu. Ägarna hade redan klickertränat honom lite så jag påminde honom bara vad det handlar om. Har kört handtarget - kul tyckte Fred!

Vill stärka upp hans samarbete utomhus, han är lite i sin egen värld ibland ;)
Märker att han gillar att hoppa upp på stenar och sånt, det har han gjort tidigare!
Jag har förstärkt de spontana kontaktsökandena han gett men vill få upp det mycket bättre! Så kul jobb det här :)

Igår fick han duscha, så galet lerigt ute. Fick en snygg frilla

Idag stoppade jag fickorna fulla med korv och gick ut med Fred och de andra hundarna. Jag känner att Fred fått upp en mycket finare samarbete och förtroende till mig sista dagarna så idag kopplade jag loss honom. Det gick så himla bra! Han var såååå lycklig att få vara lös och skötte sig galant!
Inkallningar och stadga övningar jobbade vi med. Sen fick han såklart springa runt som en lite tok ett tag också :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards