Alla inlägg den 14 april 2014

Av Fred - 14 april 2014 08:18

I helgen har det varit full fart på Fred. Han har fått varit lös mycket här hemma och det fungerar bra. Han har inga tendenser att försöka rymma eller så utan är super lycklig av att få springa runt med resten av flocken och barnen.

Han är duktig på inkallning och jag tränar honom mycket när han är lös så att han ska vara uppmärksam på mig. Gömmer godis och leksaker, stadga, inkallning och trix. Han är duktig men har svårt att fokusera längre stunder det finns mkt annat som också är intressant och då glömmer han bort vad vi håller på med.

Jag har cyklat med honom några ggr han tycker att cykeln är lite obehaglig. Den låter en del. Men han springer efter en liten stund fint bredvid.

Jag förstärker när han självmant kommer bredvid mig både när han är lös och går i koppel så nu märker jag att oftare spontant söker upp mig vid vänster sida. Jätte kul!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards